Leveranse: Design • Tekst • Strategi
Sammen med Floriss har vi utformet Floriss Fordel – kundeklubben for deg som elsker blomster. Siden lanseringen i mars 2021, har vi laget og sendt ut nyhetsbrev til medlemmene i samarbeid med Oculos.
To ganger i måneden fyller vi nyhetsbrevene med sesongaktuelle artikler, DIY-tips og gode tilbud. I tillegg inneholder de personlige kuponger; som for eksempel 50% på snittekniv til kunder som nylig har kjøpt snittblomster. Åpningsraten på samtlige nyhetsbrev ligger på 40-50%. Det er svært høye tall sett i forhold til andre sammenlignbare aktører.
Les mer om hvordan vi kan hjelpe deg med markedsstrategi.
Innholdet i nyhetsbrevene blir til i samarbeid mellom kunden og vår rådgiver, digitale designer og tekstforfatter. Vi ser at inspirasjonsartiklene er det som skaper aller høyest klikkrate og engasjement!
Les mer om hvordan vi kan hjelpe deg med innholdsproduksjon.
I mars 2021 var det 10 672 mennesker som fikk nyhetsbrev fra Floriss. I januar 2022 har vi nådd målet om 100 000 medlemmer – og flere skal det bli! Er du ikke medlem i Floriss Fordel ennå? Meld deg inn her.