Leveranse: Design • Foto • Film • Tekst • Art direction
Hagen din er et konsept som, i tråd med Hagelands filosofi, handler om å formidle hageglede- og kunnskap. Kampanjen består av et magasin på 100 sider og en innholdsrik landingsside. Tanken bak er å styrke Hagelands eierskap til hage som fritidssyssel og deres rolle som inspirator for gode og allsidige uterom.
I magasinet finner du artikler om alt fra planlegging av hagen til hvorfor hagestell er sunt for kropp og sjel. Her er nyttige plante-og stelletips og intervjuer med mennesker som lever og ånder for hagestell. Vi møter blant annet Anders og Erik, som flyttet fra 44 kvadratmeter på Grünerløkka til et småbruk på Hadeland. Innholdet er tatt ut på digitale flater i form av korte og lange videoreportasjer, levende innhold til sosiale medier og nyhetsbrev.
I kampanjen blir du bedre kjent med blant annet @alonsohuset, @arcticgardener og @lindaschilen. Ved å samarbeide med influensere som til daglig fronter grønn glede i sine kanaler, går vi fra å snakke om hageglede som et svevende konsept til noe håndfast og personlig. Fordi vi intervjuer forskjellige profiler med ulike innfallsvinkler, får vi også fram at hageglede kan være så mangt. Lite og stort. Alt fra drømmen om småbruket til blomstrende sommerbed.