Fem minutter til overs? Lær noe nytt!

I FJUZ gløder vi for faget vårt. Enten det er snakk om digital kommunikasjon, sosiale medier, analyse eller noen helt annet. En viktig del av jobben vår er å være oppdatert og vi deler gjerne vår kunnskap med deg. Her deler vi aktuelle temaer som engasjerer oss – og forhåpentligvis også deg.

Snapchat & Instagram blør!

Snap og Instagram taper terreng hos brukerne i 2018. Det forteller siste rapport fra IPSOS oss. Vi deler noen tanker og viser deg hele rapporten her.

Kom igang med annonsering på Snapchat!

Snapchat er mer enn bare lek og moro! Visste du at nå kan du som bedrift annonsere med egne filter, linser og små filmer? FJUZ forteller deg hvorfor og hvordan.

Have a short FJUZ

Liker du podcast? Det gjør vi også! Unn deg litt egentid minutter med Have a short FJUZ. I denne første episoden deler vi tips om stemmesøk og forteller deg hva en micro influencer egentlig er.

Hvordan bruke Instagram Stories som bedrift?

Har du testet ut Instagram for bedriften din eller er du bare litt nysgjerrig og vil lære mere om Instagram? Instagram Stories er en spennende måte å fortelle og dele fra til bedriften din. Vi har samlet 8 nyttige tips om hvorfor og hvordan du enkelt bruker Stories på Instagram.

Snipp Snapp Snappable AR

Nysgjerrig på Snapchat som annonseplass? Lag egne filter og send kundene rett til nettsiden din med Snappable AR.

Slik tar du bedre bilder med mobil!

Å fange det gode øyeblikket i et bilde er en kunst. FJUZ deler 10 tips om hvordan.

Video vinner i år også!

Video fortsetter å være en sikker vinner for å skape et engasjement på Facebook. Les hvorfor og hvordan du kan dra nytte av video her.

Gikk du glipp av Frokostfjuz?

Gikk du glipp av vårt frokostseminar? Fortvil ikke! Du kan få tilsendt foilene på e-post!

FJUZ til folket!

FJUZ til folket! La vår egen byråleder fortelle hvorfor og hva dette betyr for deg som jobber med oss.

Fra idé til ferdig nettside

Hvordan jobber et byrå som FJUZ når vi skal utvikle og designe en nettside? La oss dele noen gode råd og fortelle litt om hva du som kunde kan forvente.