Vårens siste Fjuz Frokost tar for seg mobil markedsføring!

Livet er en liten dings

Mobil markedsføring i 2018

Det er INGEN andre mediekanaler som kan måle seg med mobiltelefonen når det kommer til tilgjengelighet. Den er selve limet i mediedøgnet, og tetter alle lukene der vi tidligere ikke var tilgjengelige. Som bedrift må du vite hvilke kontaktpunkter som er viktige i kundens kjøpsprosess og hvordan mobilen spiller inn.

På vårens siste FJUZ Frokost snakker vi om mobil markedsføring.

Tidstyv eller produktiv supermaskin?
Vi sjekker mobilen 157 ganger i døgnet, men hva er det vi egentlig må sjekke?

Den mobile handleturen
Mobilen er vår personlige assistent som alltid er med oss i kjøpsprosessen. Hvordan kan din bedrift dra nytte av det?

Smarte tips for en bedre mobilside
Gode kundeopplevelser er viktig – også på mobil. Vi gir deg våre beste tips for en bedre mobilside.

Din stemme teller!
800.000 nordmenn søker med stemmen ukentlig. Hvordan kan din bedrift tilrettelegge for en stemmestyrt hverdag?

Vi serverer Lollipop, wraps, mineralvann og kaffe

Program

  • 08:00
  • Registrering og frokost
  • 08:15
  • Velkommen
  • 08:20
  • Tidstyv eller produktiv supermaskin?
  • 08:35
  • Den mobile handleturen
  • 08:50
  • Smarte tips for en bedre mobilside
  • 09:05
  • Din stemme teller
  • 09:20
  • Oppsummering
  • 09:25
  • God sommer

Foredragsholdere

Lasse Lunde Eriksen rådgiver i Fjuz kommunikasjon

Digital Rådgiver, FJUZ

Lasse Lund Eriksen

lasse@fjuz.no / 97076330

Lasse jobber som digital rådgiver i FJUZ Kommunikasjon, og har lang erfaring med markedsføring og kommunikasjon i digitale kanaler. På FJUZ Frokost skal han dele noen av sine tanker og idéer om hvordan man kan bruke mobiltelefonen som kommunikasjonskanal for dialog, påvirkning og salg.

Bilde av dame med sverd og vekt.