Fjuz utvikler og designer nettsider

Google Søk + Facebook = SANT

FJUZ gir deg nok et gratis frokostseminar 21. august. På 80 minutter deler vi hvordan du kombinerer annonsering på Google & Facebook

Visste du at over 74% av alle kjøp begynner med et søk? Derfor sier det seg selv at det er viktig å være synlig når noen søker etter det du tilbyr på Google eller er i din målgruppe på Facebook. På vårt neste frokostseminar forteller vi deg hvordan du kan bruke dine markedskroner på mer enn bare visninger.

Bare i Norge utføres det over 50 millioner unike søk hver dag!  Vi har toppet laget med egne rådgivere i FJUZ og vil dele fakta, tips og erfaringer fra egne kundecase som viser deg hvordan du kan lykkes.

 

Ta med deg en kollega og meld deg på!

 

Program

  • 08:00
  • Enkel frokost og velkommen
  • 08:15
  • Google søk & synlighet
  • 09:00
  • Kundecase Facebook - automatiserte annonser   
  • 09:20
  • Oppsummering

Foredragsholdere

Leder FJUZ Effekt

Jørgen Simensen

jorgen@fjuz.no

Jørgen har bygget opp og ledet et av landets sterkeste miljøer innen digital synlighet. Våren 2019 startet han hos FJUZ og jobber nå med strategisk rådgivning knyttet til Google søk og synlighet (performance marketing). Jørgen deler gode tips og nyttig innsikt om hvordan du kan rangere høyere i Google søk og bygge strategiske søk kampanjer.

Digital Rådgiver, FJUZ

Lasse Lund Eriksen

lasse@fjuz.no

Lasse jobber som digital rådgiver i FJUZ. Han har bred erfaring og mange tanker og idéer rundt hvordan sosiale medier kan benyttes som kommunikasjonskanal for å skape dialog, påvirkning og salg. Lasse snakker om hvordan automatiserte kampanjer fungerer på Facebook.