Nå dine forretningsmål med FJUZ Effekt

Vil du bruke annonsekronene dine på noe mer fornuftig enn visninger og klikk? Hva med å fokusere på relevante mål for bedriften din, som konverteringer og salg? Da er FJUZ Effekt løsningen for deg.

Performance Marketing gir FJUZ Effekt

FJUZ Effekt er performance marketing som er skreddersydd for å bedre resultatene til bedriften din, for eksempel i form av flere leads, salg, bookinger eller nedlastinger.

Denne våren har vi toppet FJUZ-laget med Jørgen Simensen. Han har over syv års erfaring med strategisk synlighet og søk. De siste årene har han ledet et større performance team, og hjulpet en rekke kunder med å få økt verdi for sine annonsekroner.

Nå er han og resten av FJUZ-teamet klare til å bistå din bedrift. Sammen med deg ønsker vi å legge en strategi som bidrar til at du når dine forretningsmål.

Les mer om Jørgen og hans kompetanse her.

FJUZ Effekt hjelper deg med riktig synlighet

Visste du at det utføres over 50 millioner unike søk i Norge hver eneste dag, og at hele 74% av alle kjøp begynner med et søk? Nettopp derfor er det essensielt at merkevaren din er synlig i søkemotorene.

For FJUZ er målet at du skal få mest mulig igjen for investeringen din. Da er systematisk jobbing med betalt og organisk synlighet i Google, kombinert med riktig bruk av sosiale medier og andre plattformer, avgjørende for å lykkes.

Det finnes mange som kan sette opp en digital kampanje. Derimot er det få som kjenner alle mulighetene som finnes der ute, eller som har kunnskapen og erfaringen til å identifisere hva som er riktig oppsett for akkurat din merkevare.

Å lykkes med digital markedsføring krever nøye foranalyse og inngående kjennskap til kanalvalg, kampanjeoppsett og optimalisering. Det er her FJUZ Effekt kan hjelpe deg å lykkes.

FJUZ Effekt og Performance Marketing starter alltid med et Google Søk

Alt starter med et søk

At hele 90% av alle unike søk i Norge gjøres i Google, understreker viktigheten av at merkevaren din er synlig her.

Til å begynne med anbefaler vi derfor at FJUZ utfører en analyse av nettsiden din. Målet er å identifisere tekniske og innholdsmessige forbedringer, slik at vi kan gjøre tiltak som over tid vil gi deg økt organisk synlighet.

Når det kommer til betalt søk, Google Ads, er målet vårt å sørge for at du får noe igjen for hver annonsekrone du spytter inn. Da handler det om å bygge en optimal kampanjestruktur i tråd med Googles anbefalinger.

verktykassen-for-performance-marketing er FJUZ Effekt

Annonsering med mål og mening

Videre vil vi se på hvilke andre plattformer du bør være tilstede på, og hvordan de ulike kanalene kan spille på lag for å oppnå ønsket effekt.

Snakker vi produktvisning i Google Shopping, SnapChat-annonser, Facebook Lead Ads eller bannere i en lokalavis? Det finnes et hav av muligheter, men nøkkelen til suksess er innsikt, analyse og optimalisering.

For å sikre at vi styrer kampanjene dine på best mulig måte, sørger vi for å ha på plass målbare datasamlere på nettsiden din (såkalte sporingspiksler) Disse gir oss innsikten vi trenger underveis i annonseringsløpet. Treffer vi riktig målgruppe i riktig kanal? Oppfatter publikummet budskapet som relevant?

Når vi tar avgjørelser basert på innsikt, ikke magefølelse, kan vi kontinuerlig forbedre resultatene dine og gi deg optimal effekt av annonseringen.

Vil du vite mer om hvordan vi kan bistå deg med å nå dine forretningsmål? Kontakt oss her, og vi tar mer enn gjerne en uforpliktende prat.

Jørgen Simensen er digital rådgiver i FJUZ kommunikasjon. Han jobber med strategisk synlighet og søk, Performance Marketing
Jørgen Simensen jorgen@fjuz.no / 45257665

Jørgen jobber som digital rådgiver i FJUZ. Han har en bachelor i digital markedsføring, og har tidligere jobbet for blant annet Omnicom Media Group, Schibsted Norge og Sempro Digitalbyrå. Jørgen er en skikkelig fagnerd, og er alltid oppdatert på nye produkter som bør testes for kundene våre.Jørgen er inne i sitt syvende år i bransjen, og har inngående kjennskap til og erfaring med performance marketing - strategisk søk og synlighet.