
Vårt utgangspunkt med en markedsstrategi er alltid hvordan vi kan utvikle og løfte merkevaren din. Trenger du ny nettside, mer treffende kommunikasjon til målgruppene dine, forbedret digital synlighet eller kanskje hele pakken? Sammen definerer vi hva vi skal oppnå med samarbeidet.
Våre rådgivere hjelper deg å ta gode beslutninger som sikrer at du når dine forretningsmål. Sammen legger vi en helhetlig markedsstrategi som hjelper deg å vinne kampen om kundene og sikre nye markedsandeler. Teamet vårt består av erfarne og engasjerte folk med evne til sette seg inn i nettopp din bransje.
Fjuz er et totalbyrå som jobber kanaluavhengig. Det betyr at vi legger en markedsstrategi, utvikler ideer-og konsepter og velger kanaler basert på dine behov. Vi jobber med et bredt spekter av kunder, hvor hver enkelt markedsstrategi skreddersys etter bransje og mål.
Noen kunder fokuserer kun på merkevarebygging, andre på resultatbasert markedsføring (performance marketing). De fleste sier «ja takk, begge deler.» For å legge en god strategi ser vi på hvor sterk merkevaren din er, hvordan du er posisjonert i forhold til konkurrentene og hvordan den helhetlige mediestrategien fungerer både offline og online.
Data om målgruppene dine er gull verdt uansett bransje. Hva bryr de nåværende og potensielle kundene dine seg om? Hvilke utfordringer kan du hjelpe dem med å løse nå og i fremtiden? Svaret på disse spørsmålene bestemmer hvilke ideer og konsepter vi utvikler, hvilke kanalvalg og medieinvesteringer vi anbefaler. Performance-avdelingen vår er best på datadrevet innsikt som, i kombinasjon med å snakke med folk ansikt til ansikt, hjelper oss å forstå hva som trigger målgruppen.
Ved hjelp av våre verktøy identifiserer vi i hvilke kanaler målgruppene befinner seg, hva de søker etter og hvordan de oppfører seg på nett. En statusrapport på digital markedsføring vil avdekke konkrete forbedringspotensialer og muligheter for vekst. Det er et fint utgangspunkt for å lære målgruppene dine bedre å kjenne og ta gode strategiske beslutninger.
Fjuz har solid kjennskap til og erfaring med markedsmuligheter både offline og online. Vi analyserer data fra alle plattformer som benyttes og tar beslutninger basert på dette. Sammen blir vi enige om hvordan resultatmåling og medieinvesteringer skal foregå. Noen ønsker hjelp til alt, andre vil gjøre mye selv. Ditt utgangspunkt avgjør hvordan vi går fram.