Hopp til innhold

Tekstforfatting

Vår filosofi er at tekster som er enkle og raske å forstå, er god butikk for deg og merkevaren din. Hvorfor? Fordi de faktisk blir lest, likt, husket og relatert til.

Å spille på lag med den som skal forstå og tolke budskapet ditt, er realt og tillitsvekkende. Problemet er bare at det er enkelt å skrive vanskelig. Det motsatte er en kunst! Her har vi heldigvis noen triks i ermet, og vi deler dem mer enn gjerne med deg. Hos oss kan du bestille alt fra én enkelt tekst til større innholdsproduksjoner, som for eksempel:

  • Artikler
  • Blogginnlegg
  • Radiospotter
  • Manus
  • Tekst til magasiner og kataloger
  • Tekster til sosiale medier, bannere, digitale annonser, printannonser
  • Språkvask og forbedringer

Tone of voice og språkprofil

En tone of voice handler ikke om hva vi sier, men hvordan vi sier det. Hvilke ord vi bruker og måten vi setter dem sammen på. For hva skal til for at stemmen vår blir oppfattet som troverdig og gjenkjennelig?

Vi tror svaret er at den spiller på lag med identiteten til merkevaren, og sier noe om hvem den er og hva den står for.

Når vi definerer merkevarestemme og språkprofil på vegne av kunder, er målet å skape samsvar mellom form (hvem vi er) og innhold (hva vi sier). Ved å være konsekvente i måten vi skriver og snakker på – på alle flater – blir vi oppfattet som trygge og pålitelige.

Tekstforfatting

Hei 👋

Legg igjen din info så kontakter vi deg.

Relevante

Kontaktpersoner